Întrebări și răspunsuri

Întrebări frecvente

Aveți întrebări? Avem răspunsuri pentru dumneavoastră.
Cum funcționează refundio?
Refundio ajută pasagerii să obțină despăgubiri în cazul întârzierilor sau anulării zborurilor, al pierderii conexiunilor, al suprarezervării și în alte situații. Trebuie doar să completați un formular simplu, iar noi vom verifica dacă sunteți eligibil pentru despăgubiri. Evaluarea cazului dumneavoastră este întotdeauna gratuită.

Dacă considerăm că aveți dreptul la despăgubiri, vom contacta reprezentantul companiei aeriene și vom obține despăgubiri pentru dumneavoastră. În plus, acolo unde este posibil, încercăm să plătim despăgubirile clienților în avans. În astfel de cazuri, vă vom trimite o ofertă de cumpărare a despăgubirii dumneavoastră. Totuși, acest lucru nu este posibil în toate cazurile. Dacă nu ne putem oferi să vă plătim despăgubirea în avans, vă vom plăti despăgubirea după ce o vom recupera de la compania aeriană.
De ce plătim compensații în avans?
Așteptarea la aeroport este obositoare în sine, așa că de ce ar trebui să așteptați ca despăgubirea să fie procesată? Dacă considerăm că aveți dreptul la despăgubiri, vă vom plăti pur și simplu despăgubirile în avans. În acest fel, nu trebuie să așteptați nimic, iar noi ne ocupăm de tot în numele dumneavoastră. Dacă reușim să obținem despăgubiri de la compania aeriană, onorariul nostru reprezintă diferența dintre suma pe care v-am plătit-o și suma pe care am primit-o de la compania aeriană. Nu plătiți nimic.
Verificarea cererilor de compensație este cu adevărat gratuită?
Da. Completarea formularului și depunerea cererii de compensație este complet gratuită. Echipa noastră va evalua totul și, dacă vom considera că aveți dreptul la compensații, vă vom trimite informații despre cum să procedați.
Ce riscuri financiare și personale îmi asum?
Nici unul. Toate costurile sunt responsabilitatea noastră, indiferent dacă pierdem cazul sau reușim să obținem compensații pentru dumneavoastră.
Care este remunerația dumneavoastră?
Onorariul nostru este de 35% din valoarea cererii de compensație. Toate onorariile sunt deja incluse, astfel încât, dacă reușim să obținem compensații, vă vom trimite întotdeauna 65% din cererea de compensație. În plus, dacă este posibil, ne vom oferi să vă plătim despăgubirea în avans. În acest caz, oferta este întotdeauna stabilită individual, în funcție de gradul de risc al cazului. În acest caz, ne asumăm toate riscurile legate de succesul litigiului. Suma rămâne la dumneavoastră chiar dacă nu reușim să câștigăm litigiul.
Ce înseamnă să egalezi oferta unui concurent?
Dacă o altă companie vă oferă o compensație mai mare pentru zborul dumneavoastră întrerupt, scrieți-ne și noi vom egaliza oferta respectivă. Egalizarea unei oferte este întotdeauna o evaluare de la caz la caz, inclusiv dacă oferta concurentului este relevantă și disponibilă în general etc.
Dacă îmi trimiteți o ofertă, sunt obligat să o accept?
Nu sunteți obligat să o acceptați. Oferta este complet neobligatorie. Dacă nu sunteți mulțumit de ea, puteți, desigur, să o respingeți și să vă ocupați de compensații pe cont propriu, de exemplu.
Ce se întâmplă dacă nu câștigați litigiul cu compania aeriană?
Vă veți dori banii înapoi?
Nu. Veți păstra întotdeauna suma, indiferent de cum se va încheia litigiul nostru cu compania aeriană. Altfel nu ar avea sens :)
De ce ar trebui să folosesc serviciile dumneavoastră?
Există mai multe motive pentru aceasta, dar cel mai important este că încercăm să ne compensăm clienții în avans. În acest fel, nu trebuie să așteptați luni de zile pentru nimic și aveți suma în cont în termen de 48 de ore. Este nevoie de 3 minute pentru a vă depune cererea de despăgubire și apoi totul depinde de noi. Puteți literalmente zbura prin compensare cu noi într-o clipită!

În plus, vă putem promite o comunicare rapidă și transparentă. Ajutăm mii de pasageri în fiecare lună și suntem astfel capabili să rezolvăm despăgubirile în cel mai rapid mod de pe piață.
Pot să vă contactez după ce am contactat eu însumi compania aeriană?
Puteți. Puteți chiar să ne contactați dacă compania aeriană a respins cererea dumneavoastră de compensație. În acest caz, vom investiga și vom încerca să vă ajutăm. Bineînțeles, este mai ușor să ne contactați direct. În cazul în care compania aeriană vă respinge cererea de compensație, este posibil să nu ne putem oferi să vă răscumpărăm cererea.
Cât durează procesarea compensației?
Completarea formularului durează aproximativ 3 minute. Apoi, vom evalua rapid cazul dvs. și vă vom trimite informații despre cum să procedați. Noi ne vom ocupa de întregul proces pentru dvs., iar dvs. trebuie doar să așteptați ca banii să vă fie creditați în cont.
În ce monedă voi primi compensația?
Vom trimite despăgubirea în EUR.

Mai aveți întrebări?

Nu găsiți răspunsul pe care îl căutați? Contactați-ne.